2 Eylül 2016 Cuma

                 GELİŞİM ÜZERİNE


   Yazımı okumaya başladığınız anda şu soundtrackları dinlemenizi rica ederim https://www.youtube.com/watch?v=PTuXYwU-unQ&list=PL2A2BF11F472B95DF

   Gelişimler kristaller üzerine başlar.Esasen bana bunu biri 4 ay önce söylemiş olsaydı belkide onu anlamaz anlamaz okurdum..Dengeyi sağlayan kristalden bahsediyorum. Benim gibi yaşanmışlığı olanlar bilir. Herkesin merkezinde dengesini sağlayan kristallerden bahsediyorum. Koca gezegeni gezegen yapan evreni anlamlandıran kristaller evet.. Kristaller demişken neden mineraloji ve kozmoloji bu kadar ilgimi çeker diye sorardım kendime aslında hayatın özüydü dikkatimi çeken belki de.. Yüzeylerden bahsetmiyorum. Derinliklere merakı olanlar bilir.. Savaşmadan savaşanlar daha da iyi bilir.. 
   Aslında tüm evrenin kafamızın içindeki bir merkezde olduğunu düşünüyorum. Böylece nereye gidersek kendimize gideriz öyle değil mi? Ne aradığını sanar ki insanoğlu. Aradığı aslında kendidir.. Aradığıdır insanoğlu. Minik bir melodi bazen. Bazen kcca kaderi değiştiren bir kaderdir. Öyle ya kafa değişirse insan değişir. Evren değişir dediğinizi duyar gibiyim. Kendime soruyorum. Nereye gidiyorum Nilüfer? Biliyor musunuz; nereye gittiğimi hiç merak etmiyorum. Aslında gittiğim yerde kendimim diyorum nasılsa. Son günlerde hiç sosyal hayatım olmadığı halde çok fazla insan tanıdım hepsinde kendimden bir parça gördüm hepsi kendimdi aslında. Öyle ya insan karşısındakinde kendini bulur hep kiminde pozitiflik yüklüdür kiminde negatiflik kimi çeker gider kimi kalmak için oracıkta bekler. Hepsi kendimiziz aslında içimizdeki kristali oluşturan sistemin birer parçaları..
   Gelişmek diyordum.. Bilimden bahsetmiyordum bilim ötesinden de bahsetmiyordum özlükte misafir ettiklerimizden bahsediyorum. Çabalamak hatadır bilirim. Yola yeni koyulduğumu hissediyorum. Aslında her saniye değerlidir ve her saniye evren yeni bi dünya inşa edip önümüze görüntüleri sunuyor sank. Dileyen geçmişte boğulup kalıyor dileyense geleceğe yolcu. Ya bazıları. İşte o bazılarındanım sanırım şimdiki zamanın gönüllüsü. Yanıma kristallerimi , Şimdiki zamanı aldım yola yeniden koyuldum.. Yeni dostluklarımla yeni kaybettiklerimle. Evet elimi uzatıp bundan sonrasını gelmesini istediklerim de oldu ama tercihi kaderi değiştirmek olanı kim tutabilir ki.. Tıpkı o yazılım oyununda olduğu gibi 'Merhaba Dünya ' Ben geliyorum gelişim üzerine. üzerine üzerine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder